Četvrtak 19. 12. 2024.
Beograd
160
  • Novi Sad
    170
  • Niš
    140
  • Kikinda
    160
  • Kraljevo
    150
  • Kruševac
    150
  • Leskovac
    150
  • Loznica
    140
  • Negotin
    190
  • Ruma
    170
  • Sjenica
    120
  • Vranje
    130
  • Vršac
    140
  • Zlatibor
    140
  • Zrenjanin
    170
38
Ponedeljak 30.09.2013.
21:40
Beta #Commented 45 and 46 rows # #Changed code from 45-46 A
Potpredsednik Skupštine Vojvodine Milivoj Vrebalov izjavio je danas da je u regionu potrebno "razlučiti laž od istine" u odnosu prema Drugom svetskom ratu.
Ponedeljak 30.09.2013.21:56
Tacno, a isto tako je nedopustivo izjednacavati cetnike i kvislinge ali to izgleda nikom u Srbiji ne smeta jer je popularno blatiti Srbe uz pomoc svih postojecih lazi na veliku radost srpskih dusmana. Rec 'kvisling' dolazi od istog onog autora od kog i navodni srpski zlocini u poslednjem ratu a to je BBC. Englezi su ga izmislili da bi propagandno obelezili one koji ne zele da budu njihovo topovsko meso i ona po nicem drugom nije pogrdna. Norvezanin Vidkun Quisling je bio predsednik norveske vlade pod okupacijom, bas kao nas Nedic koji je spasao preko pola miliona srpskih izbeglica iz NDH i sa Kosova ali i Srbiju od njenog pripajanja NDH, fasistickoj Madjarskoj, Velikoj Albaniji i Bugarskoj.
Utorak 01.10.2013.08:38
Заборавио си да споменеш и да је спасио 50000 Словенаца, на чему су нам они "вечито захвални", па су нашу децу '91 од захвалности убијали.
Ponedeljak 30.09.2013.21:57
Ovo danasnje vreme me i podseca na vreme pre 2 svetskog rata,narod siromasan vlast okrenuta zapadu,kapitalizam,dugovi do guse sve neko sivilo...Mi zaboravljamo ko nas je oslobodio Nemacke cizme slabo se danas slave Narodni heroji partizani,oni nisu kalkulisali sa okupatorom kao ostali,nisu svi Srbi bili za cetnike....
Ponedeljak 30.09.2013.22:12
Vojno, oslobodili su nas Sovjeti. Ni cetnici ni partizani nisu mogli da pomere niti jednu nemacku oklopnu jedinicu, realno. Ali nisam siguran da li smo zaista bili pod nemackom cizmom. Istorijski ti si u pravu, oni nas jesu okupirali ali cizma pod kojom smo sve vreme bez prestanka je anglosaksonska. Oni su na vlast doveli Karadjordjevice, potom Tita (koga su zasipali grdnom lovom) a i ove danas (koji lovu ne dele). Sa okupatorom se uvek kalkulise jer ako ti je zemlja kapitulirala to znaci da si vec jednom omanuo i to preko ledja naroda. A svi Srbi nisu bili za cetnike ali jesu neuporedivo vise za cetnike nego za partizane. Partizani su od 43' zato masovno mobilisali podrzani Englezima.
Ponedeljak 30.09.2013.22:24
Da slazem se da bez Sovjeta ne bi mogli da oslobodimo sve,kad su odbranili Moskvu i Staljingrad prakticno su dobili rat.Sigurno da je cetnicki pokret bio pro srpski orijentisan sto naravno podrzavam,ali bilo je i onih koji su to koristili da bi krali,uostalom pobednik pise istoriju....cinjenica je i to da cim su ameri zaustavili priliv love u SFRJ ista se raspala,finansirali su je dokle im je to odgovaralo....
Ponedeljak 30.09.2013.23:32
Pitanje je kako bi Ravnogorci opstali da nije bilo Nedica s jedne i angloamera s druge strane, bar u to prvo vreme? Ili partizani bez odluka komiterne? Bez jakog tudjina nema resavanja istorije na ovim prostorima , i to valjda svima mora da bude jasno kao skola za buducnost. Ili na jednu ili na drugu stranu, biti neutralan se moze samo kratko vreme.
Ponedeljak 30.09.2013.23:39
Kamo srece da nismo imali ni taj rat u kom smo bili obicni anglo-saksonski pijuni, ni ravnogorce ni partizane. Biti neutralan ne mora da se odnosi samo na rat. Ako si kratko vreme neutralan a to se odnosi samo na rat, e onda imas 7 miliona stanovnika iako si nekad imao carstvo.
Ponedeljak 30.09.2013.23:56
Lepo bi to bilo, kad te drugi nebi terali kuda ti neces. Eto uzmi Cehe, pa oni su brate , prave diplomate, sami sebi kazu da su prevrtljivo popisani za svoju korist, ali ih gurnuse tamo gde nisu hteli veliki. Iako su lepo slagali cizme u Bati za Balkan Nemcima, iako su Ruse castili vlastitim domacinstvima kad dodjose.Hrabrost su ostavili s Husitima, od te dobi ratuju za druge da bi preziveli, gde su bre danas. Nigde, imaju onaj Prag koji sacuvase od bombardovanja, ali im 94% svega odlucuje Brisel. Taj isti Prag je kupljen. Klaus je kap u moru. Nista bez pravilno odabrane strane. Danas je jasno da nece da se ponovi Kuba, vec ce veliki da ratuju preko malih, a posle skupa nesta pod zub
Utorak 01.10.2013.00:10
Gde su sada Cesi? Gde i svako u EU, u problemu ali opet ne vecem nego mi. I ta EU ce jednog dana da pukne, a onda ce njihova privreda da radi za njih kao i pre. A njihova industrija je uvek bila jedna od najznacajnijih u Evropi. Nemci su npr za vreme rata sem u Nemackoj jedini znacajan broj tenkova i samohodki pravili u okupiranoj Ceskoj. Ziveo sam jedan kraci period u tom Pragu pre nekih desetak godina i mogu ti da poredbeno sa nama zive ko lordovi. Jesu ih Sovjeti okupirali posle rata ali oni su sto je najvaznije svoju mladost i pamet sacuvali. Ali i svoje fabrike, puteve, skole, zgrade ... A ako ti zemlja nema kolonije, ucesce u kolonijalnom ratu nije odabir strane nego odabir poraza.
Utorak 01.10.2013.09:19
Kodzo legao sam pa nisam odgovorio. Cesi su brate moj u jednom velikom k...cu. Danas nema Zbrojovke, nema Zetora, Prva brnenksa strojarna, textil -Prostejov, Trebon unisteno. Tatra unistena -kao nas FAP itd itd, da ne govorim o unistenoj industriji secera. Danas proizvode biodizel za Nemce i Francuze, imaju eroziju zemljista, dok N i F lepo uzgajaju hranu. Prag je ostao kao ti kulturni centar kojim se dive u Evropi da bi se sepurili stranci na jeftinom pivu i dobrim zenama. Mladi office menageri i back office staff su naficfureni da nesta znaju kao i u Beogradu, a rade ustvari u skladistima firmi koje proizvode drugde. Skoda je malo koja je uspesna-ALI ONA JE NEMACKA, puni budzet Nemcima.
Utorak 01.10.2013.09:30
Dosli su Korejci Hyundai i Francuzi, pa francuzi zatvorili jer nemaju posla ljudi u Francuskoj. Ostatak cine mala preduzeca, porodicna i zato se danas jos drze. Naucili nesta od Nemaca-ali i tu mislim da je Srbin sposobniji jer su nas ucili Arapi, a od njih i jevreja nema boljih trgovaca. Pokradose ih razni tajkuni-Kelner, Kozeni, Pitr i Krejcir itd iznesose pare.Narod nema nacionalnu opciju za koga glasa-i socijademokrate i narodnjci rade za EU. Klaus izadje iz svoje stranke. Ceste su im kao albanske, bar vecina i glavna tema s kojom se sprdaju vec godinama. Narod NE VERUJE nikom jer su svuda quazimajstori u bilo kojem privatnom biznisu, smeje se iz nekakvog obicaja, a razmislja o interesu.
Utorak 01.10.2013.09:37
Ako grade nesta vece- table donacija iz EU. Nije li ovo ono sta jeste SRBIJA danas i sta spremaju Srbima. Pretvoricemo se u sujetne ljude gladne novca, a morala nigde. U isto vreme masa hohstaplera, koja duguje jedna drugom, pogledaj krakteristike na oficijalnom sajtu ministarstva. Kao i u Poljskoj. Dva budzeta su siva i nikome ne smeta iz EU. Zasto -JER IH KONTROLISU, JER IM SLUZE. Shvatam sta hoces da kazes -da je neki puta dobro da budes miran i neutralan-ekonomski ojacas i to sa svih strana, ALI TO JE SAMO PRIVREMENO-inace mora da biras ISTOK, jer ce na zapadu da ti srede Beograd kao i Prag da bi nam quazi elita sa realityija bila burzoazija, dok ostali ozbiljni igraci maznjavaju pare.
Utorak 01.10.2013.09:47
Kad kazem neutralan samo da ekonomski ojacas, jos jednom ponavljam-sa svih strana-ne samo iz fondova kojim raspolazu Rotsildove banke, vec i iz BRIKS-a, Nesvrstanih. I Rusija je trpela ponizenja dok je trebalo i nije dosao vozd, kontraobavestajac i postavio svoje kontraobavestajce u vladu.To su ljudi koji su dovoljno ludi , a sposobni da izvuku drzavu iz g...a. Pa i sam Gejts rece da su uvek ispred sa razmisljanjem u ruskoj vladi, zasto-jer su tako nauceni. Takvi bre trebaju nama u Srbiji, da budu uvek ispred poteza EU i US kolonijalista i fasista.Mi posle mozemo takdoje da ih zovemo EKONOMSKIM partnerima-ALI, pod nasim uvetima-ne njihovim, a kad si uz velikog -ONDA IH NATERAS, nemolis za to
Utorak 01.10.2013.12:23
Nisam te razumeo na koji smisao se svodi tvoj odabir. Ja se ne slazem sa tobom da su Cesi u organu koji si naveo. Poredbeno sa Nemcima da, ali ko moze danas da se poredi sa njima? Cela EU je pukla i vlasnicki odnosi o kojima pricas su deo inkorporiranja EU sistema. Ali, ma ko bio u vlasnickom i investicionom dilu sa Skodom, ona ce uvek u uslovima slobodnog trzista da bude u vrhu evropske auto-industrije, kao sto rekoh, puci ce jednom i EU. Mi smo pricali o ratovima kojih ce uvek biti a istorija kaze je Srbija imala uzlaznu putanju kada je izostajala iz velikih obracuna i ratna dejstva svodila iskljucivo u lokalu. XIX vek je bio vreme kada je ceo evropski svet krvavo ratovao a Srbija ne.
Utorak 01.10.2013.12:35
I tada je podela bila ista - zapad protiv istoka, sa i bez Turske. Srbija se ukljucila na ziher u dva kratka Srpsko-turska rata gde je izgubila svega 4.400 ljudi. Podelila interes sa Rusima i to je to. U medjuvremenu, pre i posle toga, trgovala je i sa Rusima i sa Austrijancima koji su takodje medjusobno trgovali i saradjivali. Tada je Srbija bila na vrhuncu svog civilizacijskog postojanja. Cak i za vreme mudrih Nemanjica Srbija nije uletala u ratove kao budala u kafansku tucu. Vrhunski jaka ona je ratovala i osvajala takodje u lokalu. Dakle odabir strane, da, ali samo ako je strana Srbija. Jer pogle dokle nas je dovelo suprotno razmisljanje, od carstva do 7 miliona ljudi.
Utorak 01.10.2013.13:36
U svakom slucaju Srbija na prvom mestu, ali sama i neutralna ne moze mnogo. Svet iz jednopolarnog, postaje multipolraizovan, dakle veliki ce da stiti tvoje interese ako i on ih bude imao.Dakle mora da se lepimo Rusima i Briksu. Angloameri su pragmaticna prica za sebe kojoj nikad ne treba verovati, a Evropa nas nikad niti nije videla, osim kad smo trebali da ginemo za njene interese, sta je i shvatljivo recimo sa nekog njihovog aspekta. S druge strane ti mora da gledas takodje naturu naroda, Cesi su miran narod, formulisan pod iutecajem Germana, mi smo formulisani pod utecajem Turaka hteli mi to da prihvatimo ili ne. Setnjice vlastodrzaca i govorancije o necem drugacijem su smesne.
Utorak 01.10.2013.13:45
Takodje kad uzmes danas Cesku i onu za prve republike, pa to je nebo i zemlja i to moze da ti kaze svaki Ceh. Nekad su imali radnu obavezu, po komunizmu i tranzicijskom divljem kapitalizmu imadu samo avanturizam i laku zaradu na pameti.Skoda koju navede, kad zagusti sa prodajom auta Nemcu, ce da plati ceh kao i Seat, ne nemacki deo i Nemci jer ce da ih pritisne drzava Nemacka.Koliko udela ima drzava u Skodi, malo, premalo da moze nesta da diktira Nemcu. Ne veruj da nece da bude drugacije sa sve vecom konkurentnoscu Kineza. Temelin je takodje sad na vagi, Francuze su izbacili iz igre, ostadose Angloameri i Rusi, zato je ustvari i pala vlada, a ne zbog svalerisanja premijera.
Utorak 01.10.2013.13:54
Takodje za ovo sta rece da moze da se manevrise izmedju Bavaraca i Rusa, ili danas Nemaca i Rusa , tesko. To nece niti oni sami da ti dozvole.Kad se rusise Turci koncept podizanja narodne svesti je isao od Jermenije preko Arapa do Balkana, svuda gde su mogli. Danas to i sami Rusi iz buduceg straha da se ne okrenu pod utecajem anglosaksona protiv njih blokiraju, a ne alpinoidi. Upravo ova mala neutralnost svuda po Balkanu bi odgovarala anglosaksonima, nikako Srbiji. Jugolsaviju su unistili da bi nas sve lakse kontrolisali i lakse prali mozak. Mozak se teze pere ako imas bolju ekonomiju, a to mozes samo ako si jak/velik da se odupres. Svajc je samo jedan, a vremena su drugacija.
Utorak 01.10.2013.13:59
Ono sta mozemo da iskoristimo je da nam veliki pomogne kad se resava problem teritorija, na prvom mestu.A kao sta vidis nesta se sigurno u svetu krupno valja i pomicace se mnoge gore kako izgleda ljudskim potencijalom. Dakle tu moramo da budemo pametni i da iskoristimo rusku moc, a onda i zadrzimo to uz njihovu pomoc. Vezati se pragmaticno ne ide, jer ce onaj koji bude imao nekad drukciji interes od nas da bude prvi koji ce da radi da opet budemo maleni i slabi.Takodje jedino ideja slavenstva-sarmata moze da ujedini ovaj narod i da budemo jaki, i da se brinemo za sebe uz nasu nezavisnu kontraobavestajnu sluzbu. Nemci ce kad budemo jaki da RADO prave biznis sa nama, ovako, mogu da nas kupe.
Utorak 01.10.2013.14:06
Slazem se da ne treba da ulecemo u ratove, kao budala, trebamo neutralnost toliko da bi ojacali, a kad dodje znak od cika Vladeta, ond a ili nikad.Tako ce da sacuvamo svoje ljude i svoju imastinu, nikako drugacije. Mislim da se vise manje slazemo, ali neutralnost doveka znaci nastavak agonije za ovako malu zemlju na ovakvom prostoru kuda prolaze cevi kucavice za Evropu. Pragmatizam pored interesa velikih ne postoji.Osim vrlo kratko, jer neko ce vec da se ljuti.
Ponedeljak 30.09.2013.22:02
Voleo bih da ukoliko imate vremena poslusate ovaj govor Momcila Djujica od minut i po, Srbina koji je spasio vise Srba od ustaskog noza nego bilo koji drugi Srbin pod oruzjem u Drugom svetskom ratu. Nama to nekako nije bitno, mi uz pomoc propagande domacih medija i politike vise cenimo one koji su spasavali engleske i americke zivote nego srpske: http://www.youtube.com/watch?v=mV_JmF7FLbI
Ponedeljak 30.09.2013.22:12
Velika je to rana na srcu Srpskog naroda... Lako je danas pametan biti... Tad je trebalo stisnuti petlju i doneti odluku... I biti spreman za žrtvu.... ! Činjenica je samo da, da su oni tada bili kao mi danas, ne bi bilo ni Srbije ni Jugoslavije ni 3,14čke materine...
Ponedeljak 30.09.2013.22:20
Skoro sam čuo misao, jednog veoma umnog čoveka... Naime - SVI znamo kad se vojevala Bitka na Gazimestanu, zar ne ? A da li SVI znamo KAD je i KO je podigao Spomenik ? Prosto mi je neverovatno zvučalo kad sam čuo da je Tito sponzorisao (da ne kažem - odobrio) izgradnju istog - 1953. god ? Znači - Slavu Srpske vojske i Kneza Lazara nisu ovekovečili ni Kraljevi ni Carevi.... nego komunisti ?? Da se čovek zamisli ?
Ponedeljak 30.09.2013.22:51
Dobro si rekao, da se covek zamisli. Ne zameri matorom Kodzi ali ima ta Kosovska bitka nekih slicnosti sa NOB-om. I jedan i drugi dogadjaj su se zavrsili pogibijom ogromnog dela Srpskog naroda, na prvom mestu onog najboljeg dela. Drugo, oba dogadjaja su bila uzrok nepostojanja Srpske drzave na duze ili bar neko vreme. Trece (ubrzo) posle toga Srbima vise ne vlada Srbin. I cetvrto, i jedan i drugi dogadjaj su utkani u srpsku tradiciju kao cin bespogovornog zrtvovanja. Trebalo je samo skloniti ikonu i okaciti titovu sliku. Izmedju ostalog i zbog pazljivog pletenja istorijskih analogija, lukavi Joza i dan danas ima posebno mesto u srcu srpske mitologije. Iako Srboubica,ipak je bio 'antifasista'
Ponedeljak 30.09.2013.23:10
Da... odlična analogija... Muči me još jedna dilema - ako ne zameraš ? Ako zastupaš tezu (lično, i sam sam joj naklonjeniji) da je kroz istoriju češće trebalo mirovati nego se buniti (da parafraziram) i da one koje su hteli da miruju smatramo pravim herojima a one koji su dizali na oružje smatramo dželatima - kako to da DANAS, ove koi nas uporno anesteziraju - nazivamo najgorim izdajnicima ? Zar ti se ne čini da je to malo konfuzno ? Verujem da znaš šta sam hteo reći ?
Ponedeljak 30.09.2013.23:36
Nisam siguran da zastupam tu tezu. Ne zameri na trivijalnom objasnjenju ... ako neko sa isukanim jataganom jurne na tvoju zenu i dete nasred ulice, tu verovatno nema mesta mirotvorcu. Isto to ako kraj tebe neko jednako jurne na bilo cije dete il zenu. E da, tu se poznaju junaci. Ali ako neko jurne na tvog komsiju koji mrzi tvoju zenu i dete iz dna duse, koji je bezbroj puta pokusavao da ih obezglavi, siluje, zapali, a ti jurnes da ga branis, e onda verovatno imas neki zesci kurslus u glavi. Upravo zbog tog sto nam je taj kurslus uradio mi danas mirujemo iako nam se desava ono prvo, a ne znamo da prepoznamo. Stara japanska poslovica kaze:Samuraj zna da se bije ali zna i da drzi mac u koricama
Ponedeljak 30.09.2013.23:42
Zeljo je pomenuo Karadjordja a ja se zato nastavih na istu analogiju. Zanimljivo je da je spomenik Karadjordju u Karadjordjevom parku podignut takodje za vreme komunista, i to za vreme Tita 1979.
Ponedeljak 30.09.2013.23:23
Stranac je imao hrabrosti / interes za ono sta Srbin nema. On vaze, jer ne zna ziheraski kako ce, i tu lezi odgovor zasto smo danas isto ovde gde jesmo. Ili imas Karadjordja tzv ludaka koji ih vesa odmah o prvo drvo ako kazu ne ili corak. Sta nas je teralo da ganjamo Turke krajem 19 veka? Da li nasa opevana hrabrost, intelektualna elita ili takodje okolina? Govorimo o neutralnosti-jedan covek rece da je neutralno amoralno, ali verovatno za okrepu dobro. Mozda trebamo opet nakon odmora stranca-sluzanski-da se podignemo i resimo svoje probleme.Vozda ce da nam da cika Vlada.
Ponedeljak 30.09.2013.23:39
Znas kad ti puca ona stvar za ljude kao sta je Brozu bilo, onda moze svasta covek. Kao i Cesi i Poljaci po Belgiji nekad s Englezima ili u blatu sa Rusima. Kad dodjes kuci, primiris se, svesniji si posledica i pazljiviji. Tito agent je radio svoj posao, narod je ginuo na terenu. Draza je narodni covek, ali pitanje je sta bi bilo sa njim da nije imao zaledjinu. Pod tudjinom mislim ili coveka sa zaledjinom, kao ovi danas uz ambasadore, ili coveka vaspitanog u nasem slucaju anti angloamericki. Malo je danas ludaka koje ce narod da slusa kao Karadjodja, vremena nisu takva. Koliko ih je spremno da ubije brata i oca? Ideal slobode je ugasen u coveku, on mora da se ponovo rodi, a to ce tek sa ratom
Ponedeljak 30.09.2013.22:19
Istina je jedna jedina, da su prve bitke protiv okupatora poveli Drazini cetnici. Oni su od ostataka jugoslovenske vojske formirali jedinice za borbu. Za to vrijeme partizani su sjedili kod kuce.
Ponedeljak 30.09.2013.22:22
Za to vreme partizani nisu ni postojali. Postojali su komunisti koji su po naredjenju kominterne bili u savezu sa nacistima.

Komentari na ovom sajtu su odgovornost autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije Vesti online.

Svi komentari prolaze moderaciju pre nego što će biti objavljeni na sajtu Vesti online.

Redakcija Vesti online zadržava pravo da komentar ne objavi ili objavi i naknadno izbriše, bez obaveze pojašnjenja autoru komentara za razloge neobjavljivanja ili brisanja.

Komentari koji sadrže govor mržnje ili nasilje, pretnje ili vulgarnosti, koji podstiču diskriminaciju na bilo kojoj osnovi i izražavaju netrpeljivost, koji ne odgovaraju temi vesti na koju se komentariše, neće biti objavljeni.

(Komentar mogu da ostave samo prethodno registrovani korisnici Vesti online)*

VAŠ KOMENTAR (max. 1000 karaktera)